En guldstjärna

Wow härliga härliga unge...
Jag lider av ett vidrigt dåligt minne och kommer helt sjukt inte ihåg om jag varit uppe med Mileja i natt -
men jag tror inte det!
För när hon vaknar på nätterna så brukar jag alltid ta mobilen och regga klocka slaget.
MEN i natt har jag inte reggat nått kl slag...
Det kan betyda två saker
- att Mileja sovit hela natten från 22 till 7:50 el
- att jag har så vidrigt taskit minne att jag inte kommer ihåg...
Men det finns nånting som kallas amningshjärna som kan ursäkta massa av mina skumma beteende och mitt minne.

Älskade underbara unge ... ♥

Toppen ... Nu rusade Bine upp lite små panik, stressad och sur...
Dom ringde från jobbet igen.. Suveränt!!!
Tråkit att jag och Mileja blir ensam idag igen..



En GULDSTJÄRNA till Helga som slutat röka...
Jag är Mäkta impad... Rökningen är en stor del av hennes liv... Jätte stor del.
Men hon bara sluta ...
Wow!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Tack:D Mina stackars arbetskamrater har d tyvärr itne så lätt idag:s

2008-12-03 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0