Inför

Nämen go´morron..
Alla pratar om Mia Törnblom - hon verkar vara en Ceasar för människan (¿)
Och eftersom jag inte har den ro man behöver för att läsa så lyssnar jag... Börjar med Så dumt!
Har ingen koll i vilken ordning den är i, men än så länge e den ok!

Tösa såg inte riktigt klok ut igår - helt rödflammig.. Förmodligen pga nått jag ätit...
Jag tänker å tänker å tänker... Kommer inte på vad!
Idag är hon lika vacker som vanligt + mycket gnälligare... Hon har en ögoninflamation på gång och kanske feber.
Lagom till sthlm trippen i morgon...
Men om hon har feber så stannar jag ju hemma.
*peppar peppar*

Det finns fortfarande en tatueringtid över om nån e intresserad!!

Nu ska jag packa å förbereda inför i morgon..
Massa att tänka på med en bääbis..






En sån ska jag inskaffa till Tösami

Ikväll röstar jag på gomat och Idol finalen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0