Inte min grej

Natten har varit lite små skum - sovit jätte oroligt.
Klev upp å tog en huvudvärktablett, käka, duscha och gjorde mig klart och väckte sen Tösami.
Vi hade ju nån mammaträff på BVC idag...
Jag var där 30 minuter tidigare och satt å softa.. Tösami sov under hela träffen - tach g0de guuud-
Hon är inte riktigt sig själv idag om man säger så...
Och ögoninflamation mitt i allt ... Tösalöv!
Den här mamma träffen var inte riktigt min grej..
Jag är faktiskt inte intresserad av om Nicolas sover hela natten eller om Svea har blöjutslag.
Och inte heller prata om mina/våra/Milejas problem/upplevelser med ett gäng okända mammor av alla dess slag...


Jaja... Så kan det vara..
Jag behöver sova... och äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0