Jag är Bra

Just nu: Mia Törnblom - Självkänsla nu

Jag försöker få Bine att lyssna på boken Så dumt! men hon totalvägrar. Jag erbjöd tom att fixa in allt på MP3 så hon bara kunna lyssna på jobbet - jag lovade att hon skulle fastna i den och tycka den va kanon bra..
Hon vägra!
Jag erbjöd na en hundring om hon lyssnade på den
(men hon genomskådade mitt erbjudande för jag sa inte NÄR hon skulle få den)
"I julklapp föreslog jag!"
TOTALVÄGRAR ....... men jag ska nog komma på nå bra sätt

Älskade unge =)
Hon ligger i soffan breve mig , sneglar, tindrar med ögonen och tokler mot mig..
Å jag smälter ♥

Igår fick jag tillbaka min efterlängtade kattbur..
Anledningen till att jag saknat den så mycket är min plötsliga rädsla för brand.
Jag har flera, flera gånger tänkt på hur jag ska få med mig alla vid en brand eller utrymmning!
Även fast Zeven å Sanessa hatar varanndra så blir som räddade i samma bur.
My way or the highway...

Dax för Tösa Tid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0