Magmedicin

Jag är så medveten om vad, varför och hur jag får ont i magen.
Pga av skräpmaten jag äter.
Så idag började jag med magmedicinen igen
(istället för att äta rätt)
Men just nuuuu är ju allt så jävla gott... 
 


"Ska man äta gott, får man ha ont oxå"

---
Tösami har inte blinkat många gånger idag, dvs inte sovit en blund..Så det har inte blivit mycket gjort här hemma.
Men va gö det, när jag få mysa på heltid me henne =)
Ang detta med ammning - vissa inreder ett särskilt ammningrum, där dom får vara ifred i tystnad osv...
Medans jag sitter och tittar på AmericaFunniestHomevideo och låter nog som ett helt gäng skogshuggare på julfest.


Nu: Unga Mödrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0