Pannlampa och fickkniv

Onsdag idag ...Weeeee =)

Älskling ringde å fråga nyss om hon får jobba hela dagen i morgon.. dvs från 8 till 00..
Visst sa ja.. men då tar jag bilen... men då lär ju ja hämta henne kl tolv..
Äsch, va fan... hon får vell gå hem...
Pannlampa och fickkniv!!!
Funderar på om jag behöver bilen.. kan ju kanske åka till viken och trackasera lite... funderar en stund!
Storvik?
Jag var oxå snabb på att säga att jag ville ha en ny telefon innan jag snabbt la på luren..
Det enda jag hann höra va
- mummeel, mummmeeel, mutteeer!!

Ojojoj... Måttbanden har åkt fram här hemma..
Gah - jaja, mina graviditeskilon sitter där dom sitter...
Som gjutet...

Kommentarer
Postat av: Helga

jag e hemma efter 14 om du tänker trackassera viken:)

2008-12-03 @ 20:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0