Sthlm

Trots att ja klev upp 7 i morse och hade allt packat å planerat blev vi sena iväg och snön tvingade mig att hålla farten..

Framme hos Richard springer man in som ett barn i en leksakaffär...
Weee...Heeeej vi är här nu!!!!!
Egentligen var jag ganska sur å bitter... Köra i F****väder ner till sthlm och får inte göra nånting =/
Meeeen, med lite Magi och trolleri fick jag sitta en stund under nålen...

Dagens verk

Bine är ÄNTLIGEN klar... I alla dessa år har hon tjatat.. + lika M på handen

Helgas arm blev ÄKKLIG snygg... Inte klar ännu dock!

Boströms Tjej

Min hand (inget storslaget å maffit men jag är mäkta nöjd)


Kommentarer
Postat av: LA

riktigt nice tatooooos....

hoppas allt e bra med er.

kram från mig och jr..

2008-12-13 @ 22:25:09
URL: http://daleila.blogspot.com
Postat av: jennie

fina konstverk!

följer din blogg dagligen, kul, åsså har vi ju barn som är födda typ samtidigt. :) min tjej har bokat tid, 23 dec, för sin första tatuering...

2008-12-13 @ 22:28:40
URL: http://amfora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0