Tredje advent

Tösa somnade i sin egen säng igår kväll och vi var så trött så vi gick och la oss tidigt..
Och jag hade faktiskt jätte dåligt samvete för att jag inte tänkte på henne så mycket när vi låg där i sängen- jag va så trött, somnade direkt.
Hon vaknade upp vid två och fick komma upp till oss och äta och somna om.

Förra året i december när jag tatuerade mig så när vi var klara så tog Richard en bild på tatueringen och skickade iväg ett MMS..Några minuter senare dök det upp en tjej som titta lite små surt och lurigt på mig.
Det var till henne han hade skickat å hon var tvungen att komma =)
Han nämnde det igår oxå -hon e fortfarande lite putt ang det..
Hon får inte göra det för sin kille. Men hon hade gjort nått annat kanon snyggt på sin arm istället...

Å Naturligtvis beställde vi en ny heldag hos Richard!

En kille inne hos Richard stog och stirra på våran bil och fråga
-"Vart kommer ni ifrån eftersom ni har så mycket snö på bilen?"
Men vi hade endå åkt i ca 20 mil med värme.. men det syndes ganska regält att vi va outsiders...

Tredje advent. Idag åker våran gran upp...
Det kommer vi få ångra känner jag med tanke på katten som är i sitt livs drygast moment nu..


Love dé mina alot ♥




Kommentarer
Postat av: jennie

yes, en kille, född 6 oktober. Mileja ser verkligen go ut!

själv vet jag inte riktigt om jag törs ge mig på nån tatuering, nog för att jag fött barn men...

2008-12-14 @ 11:50:27
URL: http://amfora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0