Vårat under!

Älskade, älskade underbara under!
Jag bäddade ner henne i sin säng vid 19 igår kväll...
Hon vaknade upp vid 22 och fick mat, sen somna hon i sin säng igen.
Vi gick å la oss, och stängde ut katterna för säkerhetsskull...
Urch vad jobbigt...
Jag var så trött, men ville och kunna inte sova...
Bine sa flera gånger att jag skulle hämta henne, men det hade varit 100gånger fel...
Kändes som att sova utan luft!
Jag lyckades somna och vakna upp hastigt av att jag hörde henne... jag tror jag vakna upp redan halvvägs in i hennes rum..
Jag var nog ganska nöjd av att hon vaknat så jag kunna sova ordentligt...
Hon sov från 19 till 02 i sin egen säng för första gången...
Sen klarade inte jag av längre..
Tänk att jag sovit i 28 år utan henne och nu klarar jag inte av några få minuter ens..
Vilken omställning - ifrån att vara rätt så nonchalant på liv å dess tillbehör till att tänka efter både före & efter och blir tillomed bli ganska nipprig.

Våra katter... Hmm. Vad ska man säga!
Dom har två stora träd i sovrumm och vardagsrum...
Duger dom? Nä!
 
Här har dom ockuperat Milejas skötbord


TOMT!!!!
Bortskänkes med tillbehörande katter...



Nu inväntar vi Helga på en Wii omgång...
Sen ska älskling iväg och jobba...
15-00


Big Size Zeven

När hon somnat igår kändes det så tomt och ensamt så jag stog en stund och kikade på henne och tog ett gäng foton...


Bääääbiiiiis


Kommentarer
Postat av: Red

Hallå! tänkte bara hoppa in och säga att de varnar för att ha ljusslingor kring barnet/babyns säng då de kan börjar brinna..

Sköt om er!

2008-12-08 @ 16:09:42
URL: http://det-kallas-konst.blogspot.com
Postat av: 3s

Hallå Red =)

Den är bara på vid "visning" =) Har tänkt på brandrisken miljoner ggr :/

Tack!!

2008-12-08 @ 16:36:55
URL: http://www.mobilblogg.nu/3s/
Postat av: 3s

Hallå Red =)

Den är bara på vid "visning" =) Har tänkt på brandrisken miljoner ggr :/

Tack!!

2008-12-08 @ 16:37:07
URL: http://www.mobilblogg.nu/3s/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0