Nu spökar de

Go´morron!

Antalet nysningar jag hade igår var nog tre siffrit..
Vi låg som slakt i soffan, alla tre!
Det blev TV och mat för hela slanten! Precis som det ska vara juletid.
Idag hoppas jag vi kommer iväg och handlar lite.. och att Bine förblir ledig.

- - -

Alldeles nyss slogs radion i köket på - av sig själv -
Jag & Tösa är i vardagsrummet och Bine ligger i sängen.
Det kan finnas en naturlig förklaring
men om inte så är det precis sånna här grejjer jag vill att det ska hända om det spökar...

man kan aldrig så noga veta....










TösaLöv

Kommentarer
Postat av: Becca

Najs med lite besök :)

Oj..kaninen kanske va lite stor..:S

2008-12-26 @ 14:24:17
URL: http://rebeqita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0