Vänskap

Idag kan det bli lite snubbligt :/
Har ju varit bortskämd med vänner både måndag o tisdag, nu när Bine jobbat till 00...
Idag har jag inte räknat med sällskap och det kan bli lite trubbel med Vilja!
Hon måste vara kissad å klar till nio, då början min TVkväll...
Samtidigt som Mileja somnar säkert mellan 19-21.
Måste alltså flytta tösa till vagnen för att ta en kvällsrunda..
Jaja, det går - allting går  - ingenting är omöjligt!

Allting är ju värt det i slutändan när jag ligger i soffan men tösa på bröstet, godis påse och en timmes Efterlyst!


Jag är lite upprörd... Det handlar inte om mig eller mina vänner...
Men Bines sk vän - det är bara snurr på den tråden...
Tråkit!
Hon har inte ens varit och hälsat på Mileja och hon ju 10 veckor nu, trots att hon bor i Gävle...
Jaja.... 

Me love ♥ my friends iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0