Julafton - hela dagen

Lite bloggtid mitt i allt...
Jag sitter med en toktrött Mileja och en nybryggd kopp kaffe..
Ska vell börja med all julmat snaaaart...
Kalle Anka först...


Vaknade vid 7 i morse... Hade fått ett sms av Cicci...
Gick över dit på morgon rundan och det första Algot sa
"Arragon har flyttat till himlen!"
Jaha, svarade jag och försökte verkligen hölla ögonen torra...


Himlen!

Vi skulle vara hos min farfar 9:30 i morse... på vägen in, vid Köpis blir Bine sjuk... Riktigt dålig!
Så jag blir tvungen att köra hem henne till Sätra igen...
Älskling.....
Senare ramla jag och Mileja in hos farfar där det va folk... massa folk!! =)
Jag tänkte jag skulle prata lite med min lillebror men han stod längst in i köket och jag kom aldrig fram dit!
Men jag får vell ringa honom nån dag =)
Det pågår generationsbyte i släkten, platser och stolar som byts ut till generationen efter..
Pappa har alltid varit kaffemaskinerist, men har avsagt sig jobbet och nån annan är på väg att ta över...
Jag satt på golvet och käka julbord idag... det är riktigt jul!
Det tog nästan 30 minuter att hejja på alla där.
Mileja har fått extremt många och fina julklappar ...
Hon tyckte det va rikgtigt trevligt hos farfar, mycket att titta på...

Hann att önska farmor en God Jul oxå....

Jag har fått så fina julklappar =) Ett par skor, byxor och ett presentkort på fotvård...
(jag tror Bine inte gillar mina fötter, förra året fick jag ett fotbad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0