Mitt 2008

Mitt 2008


I januari, efter en massa medicinering, plockade jag ut massa ägg... och stoppade tillbaka ett, befruktat å klart! 


Utanför sjukhuset i Uppsala

I januari blev jag akut sjuk och inlagd på sjukhuset pga av överstimulering, pga av medicinerna.

Den 3 Februari fick jag permis från sjukhuset och åkte hem och gjorde ett gravtest +


Graviditeten var rätt så problemfri
- kanske lite gnällig, men det hör till!

I slutet på feb köpte vi bilen.

Våren 2008 bytte jag jobb..

Jag var fortfarande kvar inom samma företag, men fick komma till kontoret i Huddik.
 
Utanför kontoret och på väg till!!


Jag gick upp nästan 28 kg i vikt...

Dock bara gått ner 18kg...





10 kg kvar!

I Augusti hade jag tandvärk.

I augusti hade vi varit gifta i ett år...




I september föddes vackra Tösami - på min födelsedag ∞
(det tackar vi landstinget för)


Lycka... Från och med den stunden förändrades allt...

♥ - ♥ - ♥

I september flyttade Zeven in!





2008 var jag på min första Pride festival.
Hmmm...
Vad mer har hänt?
Nja inte mycket!


Glöm inte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0