Varmt och Skönt

AB
När Helga åkte från Sätra igår såg hon en Varmt och Skönt bil..
Det var inte Leos, den var grå och snyggare..
Så hon undra om dom utförde spioneri av nått slag =)
Vad är oddsen att se en VOSAB bil i Gävle/Sätra och det inte är Leo...
=)


Jag o Bosse stog på våra spagettiben fram till MIDNATT i natt..
Skulle envist slå ett rekord. Jag hade så ont i natt och det är inte bättre idag..
Sjukt pinsamt att ett TVspel kan knäcka en så...
Jag har total dissat den där töntyoga grejjen... Hur svårt är det att stå på ett ben å andas?
Men Bosse tvinga mig... OMG ...
All heder till Yoga töntar - det är fan jobbigt att stå på en ben å andas, speciellt när man har en ryggrad som kan liknas med en ostkrok..

Mileja sov i sin säng i går, men när Bine kom hem å vi skulle sova så gjorde jag det förbjudna
- jag flyttade henne till våran säng!
buuuuu för mig , men jag behövde en stor Milejados...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0