Giganstisk Cysta

Total Förvirring.
Blev precis uppringd av en läkare som var orolig över mig. ( på en lördag efter middag?)
Han bröt på danska - så jag fatta hälften.
Han skrämde mig lite :(

Fixa till detta nu kanske!!!



Det ringde ju en för mig helt okänd läkare och pratade lite om mina prover i torsdags.
Dom gjorde ett ultraljud som visade en gigantisk cysta i magen.
För att vara exakt är den 20 centimeter stor.
Och den blir ju inte direkt mindre heller...
Det kan förklara mina smärtor!!!

Just nu är jag bara väldigt förvirrad och väldigt illamående.

|orka|

jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: Heléne

*hoppas allt ordnar sig till det bästa*

2008-02-16 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0