Risken finns kvar....

Läkarbesök...
Nu skrattar dom tom åt mig när jag kommer där
- och alla sköterskor pratar om hur jag var när jag kom in akut 1a gången ;)
Men jag var ju som sagt inte vid mina sinnes fulla bruk - hästarna hade gått på nödslakt och getterna led av galna kosjukan!
( jag minns ingenting)

Det går frammåt - hon blev INTE happy över mitt besök i Valbo me Tina - ditt fel, ja sa ju deeeeeeet! =)
En månads förlängd sjukskrivning - hårda bud annars inlagd igen. Jag måste vila!!!!

Älskar er!!!
Alot!!!

Vilja gör mig lite orolig.
Hon har flytningar och är väldigt mammig... Hon ska hellst vara uppimej hela tiden.
Det påminner om Gina...
:/
Och är i precis samma ålder som när Gina opererades...
Måtte Vilja klara sig från livmoderinlfamation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0