Sjukhuset

Blev ju tvungen till en jour tid idag..Efter samtalet i lördags.
Tog en del prover - gjorde några undersökningar - den är fortfarande lika stor.
Dom frågade snällt om jag ville vara kvar nu.
Men vi kom överenns om att jag får vara hemma,
om jag aldrig e ensam, kan ta mig in till avdelningen på högst 15 minuter, om jag skulle bli sämre.
Bilproblemet löser vi strax ...

Innerst inne så skulle jag vilja vara kvar för att vara på den säkra sidan - men mitt 2a jag , mitt otroligt rastlösa jag skulle riva avdelningen.
Eftersom jag inte känner mig sjuk.
Jag kan vila hemma!!
Det som är tryggt på sjukhuset är den snabba smärtlindringen jag får.
Jag får försöka stå ut....

Annars ser allt bra ut - jag minskar i vikt.

|tick tick tick tick tick tick|
En otroligt vacker syn!!!

Kommentarer
Postat av: vanessa

häääärligt! trots storleken på den onda. jup!

2008-02-18 @ 14:04:13
URL: http://vanessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0