Den 1:a av den 1:a

Bommfalleralla....

2008 Välkommen  till vår tid.
Kvällen/Natten blev precis som vi planerat och hoppats på... Lugn och bara bra...
00:00 önskade jag mig en sak

Sista natt promenaden me min tokiga hund var hon alldeles lyrisk - det var ju pinnar (raketer) överallt...
Ååå va roligt- hon dampa omkring där på plan med olika raketer i munnen ... Cp hund!
Hon var inte ett dugg brydd av allt smällande hon låg å tittade ut genom fönstret men för Chicko var hela gårdagen jätte jobbig...
Hoppas på ett förbud snart! Vänta det kommer.....!!

Har du några nyårslöften?
Inte jag...
Känner mig själv för väl för att lova guld å gröna skogar för att sedan hamna i en bergådalbana där allt brukar hamna uppsidesown iallafall...
(och om jag lovar nånting får ni ändå inget veta) Moohaaaa
Det sker redan massa roliga, underliga och underbara förändringar i mitt liv och i min tillvaro...

Jag är bäst - jag kan motstå allt - Till&Med Frestelsen

Älskar De Mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0