Flexikoppel

Viljas koppel börja gå sönder så jag köpte ett flexikoppel...
(har alltid hatat flexi)
Men jag tänkte ja skulle slippa följa med upp i skogen varje gång hon ska skita...
Men detta med flexi är ju absolut inget för amatörer...

Jag hade liksom fått en bild i huvudet att man trycker på stopp och hunden kommer tillbaka =)
- så ser det ut när andra har flexi på sina hundar...
Men så är inte fallet ...
Det är alltså 5 meter lina och en ettrig terrier i den andra änden....
Å  tillbaka kommer hon inte...
Det tog nån kilometer innen jag fick in snitzen på det hela...

Buffffeeee kanske???

Idag hämtade jag en Chip vid tåget som ska ha min bil...
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0