Malar å Bilar

I have a problemas ...
Igår lekte mina malar ~ skit häftigt att kolla på....
I morse va det fullt med dom gula äggen - Ah skit det blev ca 60 st sist (för 3 veckor sen)
Ska man låta naturen ha sin gång eller flytta dom... Har liksom inte plats egentligen...



Igår råkade vi ut för en vansinnes färd genom Gävle... Bine skrek nånting i baksätet om å herregud gud , jag lovar  ......
Jag skratta så hemskt mycket att magen gjorde ett frivarv och hade nästa svårt att hålla mig....
Sen bytte vi förare !!!

 Sveriges vackraste staffetik (som för tillfället lider av sinnesförvirring Daaaa)
Löptid snart.... ORKA!!

Min kangoo e demenlerad - Chipjävvel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0