Rutin

Vilja väcker mig, går på toa, tar 1a medicinen, springer förbi Vilja i hallen för att sätta på 6 koppar kaffe, slår på datorn, går ut me Vilja, tar en kopp kaffe, slår på det första ljusröret i det första akvariumet, tänder det andra, tjeckar läget, matar Ancistrusarna , matar Pelle (my big boy) , resten av gänget får mat, nästa akvarium ska matas, Sanessa vill ha mat, Vilja och Chicko vill ha mat...

NU är datorn klar för användning (jävla bärbart shit)
Det var min morgon... Samma och lika som alla mina morgnar. Nånstanns där i mellan har jag tagit tabletter oxå....
Eller? ...Gjorde jag det?

Idag hoppas jag att min nya utrusting till tanken kommer , sen fin främmande på kaffe... kan det bli bättre??
Neeejjjje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0