Slutat röka...

God Morgon....

Ah, va trångt det e överallt :( Vi är fullt medvetna om att vi måste flytta, men vi vill inte..
Det fattas ork och lust för att flytta ;)
Plus att vi trivs som fan i den här lägenheten.


Joo jag har slutat röka =)
På julafton - när ciggen tog slut och jag skulle till Time å köpa nya så tänkte jag
~ nu skiter jag i det här...
Och så har det blivit.
Det har inte varit svårt faktiskt... Det kommer stunder då det suger men dom går faktiskt över..
Jag är mäkta stolt över mig själv =)
Och nu kan jag säga att du luktar illa =) mooohaaaaa

Nu ska jag röra om i mina akvarium ....

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hi hi. Nu är ni ett steg närmare Sätra ;)

2008-01-05 @ 17:55:29
URL: http://liljedahls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0