Sytt

Fick den nya datorn idag....
leka leka leka...

En lugn å fin dag, ett snabbt möte i Viken sen hem igen.
Sydde ett par trosor till Vilja som ska löpa snart...
Urch - för tidigt!!

Sista nattrundan me hundarna hörs nått udda ljud bakom oss och när jag vänder mig om ser jag en golden sprinandes emot oss me  högragg och ett gnällande läta...
AH - jag tar vilja bakom mej och går emellan (för det va sååååklart Vilja han? skulle fram till)
Allt gick bra, det kom en flåsande husse 10 sekunder senare och bad om ursäkt...
Allt gick bra... men bara en minut senare slogs benen omkull...
Shit det kunna slutat illa...


Fröken J bjöd på McDonalds mat idag.. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0