Bilder

Bilder från helgen


Denna syn är väldigt sällsynt så den måste documenteras..
Älskling dricker öl... ;*


Utsikten från Skansen..


BEBIS!


Vilja håller ställningarna i Märsta!
♥ Hon skötte sig underbart hela helgen... min ängel!


Bine har funnit kärleken!


♥ Våran bröllopspresent till oss själva blev en ny TV!

Idag : Slut på semestern!
I morgon : Till Huddik å jobba!
Känns så där!

Känns som jag lider av Tourettes syndrom* ibland, eftersom den lill* gör hemska volter innuti min livmoder.
Den känns som h*n trampar vindruver eller liknande där inne och den smärtan/känslan är hemsk..
Då vrålar jag svordomar åt höger å vänster...



*Tourettes syndrom (TS) är en ärftlig neurologisk eller neurokemisk störning som kännetecknas av tics - ofrivilliga, hastiga, plötsliga rörelser, läten/ljud och uttryck som upprepas (vokala tics).

Kommentarer
Postat av: Cicci

välkommen hem! Sanessa var väldigt sällskapssjuk så ni är nog efterlängtade!

2008-07-27 @ 17:53:46
URL: http://liljedahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0