Böter?

Nämen go´morron!
Idag ska jag ha en *lukta illa dag.
Skönt!

Håller på å tvättar kläder till helgen - eftersom det är bara några få plagg som jag fortfarande kommer i å trivs i så blir det ofta tvätt...
Vilja är mycket piggare nu så nu känns det inte jobbigt längre.
Invigningen på Priden i morgon.
Fått låna en lägenhet, synd att vi bara kan stanna tills på söndag.
Inte för att jag tror att jag pallar längre heller.. det kommer ju bli full fart hela helgen...
Jag kommer ligga på minus i energiläge...
Plus att det e dax för jobb igen på måndag - men endast 10 dagar - så det pallar jag sen har jag semester IGEN.

Det jag oroar mig mest för är mitt pissande... jag kan inte ens gå till Sätra Centrum utan att vara nära på att pissa på mig...
Då ska vi till Gröna Lund å Spökhuset... där kan det bli knasigt!!!
Nån som vet vad böterna ligger på för att pissa på allmänplats??
Bara att gånga den summan med X antal gånger = minus i plånboken :/


* lukta illa dag = betyder nått liknande hemma SPA.. Varför det heter "lukta illa dag" för att alla krämer alt ägg man har i huvvudet tex luktar inte gott....

Fram med fotbadet - här ska torrskrubbas å grejjas med frätande/kliande krämer...

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hahaha! Din blogg é bara såå kunglig! ;-)

2008-07-24 @ 16:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0