♥De mina

Nu går jag på sista valsen...
Den absolut sista energin.. ska bara orka några dagar till...
Jag måste göra nått annorlunda för att orka nu...
Bara 3 arbetsdagar kvar!
Sen ska jag ligga i soffan alt stranden å klappa magen å bara njuta av livet.
Härligt!
På fredag el lördag blir det en tripp för att hämta chokladen...

WOW
Det är guld i blått papper!!!


Igår hjälpte ( eller nja, jag va med å körde) vi Malin å Vanessa me lite grejjer på släp.
Jag var inte riktigt närvarande pga den vidriga tröttheten som slår till efter 18:00 ... sanslöst!
Jag är så trött på kvällarna så minsta lilla motvind får mig att bryta ihop...
Typ att tappa en galge på golvet - å veta att man inte får upp den... (som var orsaken igår)
Men det går över... snart.... *peppar,peppar*

Jag älskar dej så min vackra!!!
♥De mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0