Grönan!

Idag blev det Grönan för hela slanten...
Verkligen hela slanten.. Gah!
Vi betalade 169:- för en pizza = 6 slize.... Som hittat!!
Helga vann en stor groda - jag fick köpa en nallejävel för 40kr + påse (i ett vinst varje gång)
Orättvist!!

Helgen har varit lugn å helt perfekt.
Vid Coop idag bev vi lite upprörda då nån idiot lämnat sin hund i bilen...
Jag blev skit förbannad - väntade en stund om nån skulle komma (tur för dom att dom inte dök upp då)
Då hade jag varit ännu mer olycklig nu och förmodligen häktad eller nått annat dumt!!
Sååå många hundar som far illa :(

Soffan, sen hoppas jag kunna ta igen massa förlorad sömn..
Jag är så trött. Jag är så slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0