hos BM

Besöket hos barnmorskan gick bra i morse.
Hade kanske önskat mig bättre sällskap.
Mitt HB värde hade stigit .. mycket!
Jag sköter mig *klappar på huvvet*
Allt ser bra ut och JAG växer... Jag har gått upp 10 kg sen inskrivningen.
Kanon - perfekt - Toppen!!
Precis vad man önskar sig under sommar månaderna!!
Jag liknar nu mera en gravid michilingubbe med bikini...

Nu har jag ingått i förlossningsstrejk IGEN!
Kan busschafförerna så kan jag... ändra mig å strejka alltså..
Nu blev jag inbokad igen för att övertalas...
"din kropp är byggd för att föda, det är naturligt"
Näähäädu, ok att vissa kvinnor är byggda att föda naturligt, inte jag... jag blev ju inte ens gravid naturligt!
Sant eller hur!

Strejk å sur...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är förjävligt att vara gravid ;-) Det är HEMSKT att känna dom små sparkarna, att känna lyckorus och otrolig ömhet.;-)

Förlossningen kommer att gå super. Jag var livrädd, det gjorde svinont, men det var det absolut värt. Du glömmer det. Lycka till!

2008-07-15 @ 15:13:56
URL: http://lindyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0