Invigningen

Go´morron!

Stannade i Uppsala igår å köpte skor.. Blev inga snygga med klack precis för min del utan ett par sköna toffor för ömma fötter ..
Till Märsta, lämna hunden för en pizza i centrum.
Sen in till sthlm och kaoset i tunnelbanan och Tcentralen... Gah!
Bussen till Skansen ...

Väl inne på Skansen började Helga skrika ord som "stänkare" och "ge mig" i samma mening..
Gick in i nått bastuliknande ställe som serverade öl och Bine försökte hänga med i Helgas tankt...
Blev genast högljud och ostabil.
Hon drack ca 4 öl för mycket och började ta ton till Babsan å hennes låtar som höll i en del av invigningen..

Jag gick igenom kartan över Skansen å längst bort hitade jag mina favoriter...
Vildsvinen!!!
Blev dock inte det...
Invigningen av Priden va nog det samma =)

Trevligt!

In till stan - hittade apoteket öppet dygnet runt , gick in å shoppa loss...
Hon i kassan frågade om det var dax snart, om de var två eller en stor unge...
Jag svarade nej på alla hennes frågor...

Varmt. Varmt å varmt...
Idag blir det ännu varmare å en sväng till Gröna Lund och sommar krysset =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0