Jobb

Hehehe.. jag å mitt humör =)
Sitter här i min ensamhet å läser om diverse saker och retar upp mig..
Nu är jag helt matt .. å allt pga av att jag ens orkar lägga ner energi på att läsa om allt...
Dvs förlossning alt snitt...
Jaja... Vi får la se...

Va i storvik en sväng idag...
Kikade på lite folk...
Tröttnade å åkte hem igen..


Hade planerat en kväll framför TVn å Coldcase med älskling..
När jag kom till hissen mötte jag henne i arbetskläder..
GAH!!
Då har hon blivit utringd för att jobba..
Hon slutade kl 16 å åkte å handla me Malin å hinner vara hemma i 20 minuter innan det e dax för jobb igen....

Skiiit samma...
Tröttast..
Zova...

Älskar er!!!!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Nää! Fy fan va tråkigt!

2008-07-16 @ 03:52:11
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0