Lönen

Blev  skit dålig igår kväll..
Såg fragglar å grejjer, tyckte iochför sig att det va skit kul eftersom det var så länge sen jag såg mina "vänner"
Jag låg som ett tjackskadat barn och flängde fram å tillbaka med armar, ben, huvud, lår, fötter u name it...
Svetten rann å jag brann (Åh snitsigt)
Undrar om det hade med gårdagens utsättning för sol att göra.. dvs ca 30 minuter ..
Denna helg kan bli rolig...
Men jag känner mig själv å kommer inte ge mig för jag blir riktigt sjuk :/
Eller jag kommer rättare sagt tycka att det inte är nån fara...
bäst att packa väskan med ett eget "1 hjälpen kit"


Vid läggdax fick jag jordens tandvärk... Perfekt!!
Somnade vid midnatt å vaknade upp vid 5 igen å var jätte orolig i kroppen...
SKIT å piss va jag är less på det här...
Jag vill bara Orka!

Kollade nyss lönekontot 351:-
Shyyyyyssssssttt!!!
Det rätar vell till sig och ordnar upp sig under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0