Min mage / Våran Bäs

Dax för magbilder...


 Lite rund ;)

 Å tatueringarna ändrar liksom form OCH plats....

 Tur att jag inte behöver allt för mycket kläder nu...

Längtar till höst mörkret!!!

I morgon e det dax igen.. sthlm & tatuering...
Tyvärr inte för min del så jag får sitta å hålla dom tre i hand!!!

Älskling började 8 i morse å slutar 0:00 i natt...
(räkna ni... jag tappar bort mig vid 12 timmar)
*suck*
Saknar!!

Säger som Obelix sa en gång...
"Det finns bara en tjockis här och jag är inte tjock!"

Kommentarer
Postat av: tessa

Vilken fiin bäsismage du har =)

2008-07-07 @ 22:19:46
Postat av: 3s

TACK ;)

2008-07-07 @ 22:24:50
Postat av: tess

Va roligt med en bäs.. lycka till bruden :)

2008-07-07 @ 23:59:11
URL: http://brends.blogg.se/
Postat av: LA

Det e inte så lång tid kvar nu gumz, sen kommer lilla stjärnan.

Det finns inget vackrare en gravida kvinnor.

Snart kommer jag och hälsar på er och klappar dig på magen lite;) ..

Masssssa kramar på er alla 3!!

2008-07-08 @ 23:47:23
URL: http://daleila.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0