Min Vilja

Go morron´sverige!

Jag var tvungen att ringa veterinären i morse - Vilja är inte riktigt riktig :/
Det oroar mig!
Hon har löpt för länge och för mycket för hennes bästa..
Hoppas det inte blir strul nu med livmodern  å så..
Samma som Gina ... :/
Dom hade ingen tid idag för henne... men jag kunna få komma ner och sätta mig där om jag vela det...
Öh...??
Som om jag skulle orka det och ens utsätta henne för det..

Jag tänker fortsätta ta tempen och bara hålla koll!!
Pullan

Symaskinen har åkt fram.. Några filtar gjorda!

Vi gick ner till Willys igår och jag höll inte på att ta mig hem...  Shit alltså va sliten jag är...
Å jag ska tillbaka och jobba snart... Men det blir hemmifrån!

Huddik idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0