"Mitt i lunchen"

Helt sjukt att jag sitter kvar framför datorn på min lunch ...
Urcha mej!

Fick frukost sällskap idag... Han kom å trissade upp Vilja *gaaaah*
Å tror att energiknippet ska sova sen...
Jag tror jag måste införa ett besöktförbud för Leo på Vilja.. =)
Hon blir ju så uppåner när hon träffar honom - å blir helt ohanterelig efter besöken...
Alla vita skåpbilar tror hon är Leo.

Jaja... nu ska jag ta en liten promenad me henne innan jobbet kallar igen =)

Jag va ner på stan igår kväll..
Fick en glimt av Babsan, Rickard å Ola(?)
Men klarade av typ 45min - 1 timme innan jag höll på att gå i bitar av utmattning å värk...
KUL - City festen är räddad.... *sug*


Ge mig en cigg för fan!!!!



*ring ring*
- Hallå!
- Ja hejsan, jag ringer ifrån ett lastfartyg och tänke erbjuda dej ett jobb.
6 månaders till havs...


Kommentarer
Postat av: Heléne/Helga

HA HAAAAA! :D Helarius! vet fortfarande inte hur d stavas HA HAAAAAAAAA :D

2008-07-31 @ 21:22:47
URL: http://helenehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0