Mitt liv som gravid

Nu tog halsbrännan över och tålamodet slut.
Gick till sätra centrum osäker om det ens finns ett Apotek där..
Tack gode gud.
"Jag har precis det du behöver i ditt läge, sa hon." och tittade på min mage.
Gah vad jag e less på mitt läge.
( då det tog nästan 10 minuter x att gå dit med ömmande fötter och ilande höfter)


Stackars elefanter som går gravida i två år..
Men dom slipper iochförsej bli klappade på magen varje gång dom kliver in på ICA.
Och slipper höra den där kassörskan säga varje gång
" Du blir bara större å större du!"
Men gah du, jag kääääänner det- både i magen, brösten (som har vuxit 4 ggr sin naturliga storlek) benen och överallt...
Eller tanten bakom vattenmelonena
"Vilken söt mage!"
TACK - men det är liksom lite inkl denna söta mage...

Förlåt, men jag e sur!!


Jag förstår inte vad Bine menar med humörssvägningar????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0