Olik sig

Min hund är inte riktigt sig själv...
Antingen är det det jag befarar mest - livmoderinflamation
Eller så ingår detta i hennes utveckling..
Känns så där nu eftersom hon ska med till sthlm på fredag.
Hmmm!¿
Och där kommer allt vara lite rörigt endå...
Jag hoppas, hoppas det är lugnt och att detta hör till hennes utveckling - hon kanske utvecklas till en fin hund =)
Felet¿problemet är att hon är alldeles för lugn å lam.
Hon sover konstant, ligger steget efter på promenaderna (skit bra eftersom jag är i samma takt)
är bara allmänt slö...
Men det värsta är dessa flytningar som skrämmer mig :/
Tiden får utvisa!

Nu vill jag bara ha trädet till Sanessa..
Bortskämda katt *****


Till ICA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0