Är du orörd?

Igår va vi till valbo och shoppade till bebis...
På vägen hem stannade vi på en skogsväg på väg mot Västerås och dealade =)
Sen åkte vi till Vanessa å drack kaffe.. Bine fick en öl ....Ååååå helt lyyrisk!

Å det är skrattretande vad världen är liten - eller våran värld iallafall..
Flatvärlden!
Finns det en orörd flata?
Se bara i Gävle, shit - Bukisar allihopa, eller nåns X.
Tur att både jag å Bine va oskulder innan vi gifte oss!!
Eller hur älskling!!

Sen diskuterade vi lite annat oxå..
som tex att vara gravid i olika länder.
I danmark tex är det helt OK att röka och dricka när man ammar.. graviditeten vet jag inte...
I Frankrike får man röka och dricka under graviditeten men kaffe är FÖRBJUDET!
Vilken jäkla skillnad det är...

Bine har lyckats jobba för mycket...
Man får högst jobba 50 övertimmar på en månad, enl deras fack.
Det har Bine gjort på 10 dagar!
Så nu får hon inte jobba över mera...
Å va hon är rastlös nu...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej hej! Lycka till med bebisen! Ville bara säga att i Danmark är det inte alls ok att röka och dricka som gravid eller ammande. Här rekommenderar de, som i Sverige, att man avstår från sånt, eftersom det kan skada barnet. Jag vet, för jag bor i DK och är gravid :-) Ha det så bra! mvh. Jennie

2008-07-15 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0