Massa mupp bilder

Semester betyder tid över...
Tid över till att gå igenom gamla foton..
Å gissa om det är roligt och mysigt..
Här kommer några

 Ja. Har faktiskt inget att säga till mitt försvar.. Detta var en kväll jag aldrig kommer glömma...
 Jag skyller allt på henne!!
Sanningen är den att jag är nykter trots att det är midsommar 2006
På G iallafall
 Öh!
På nått sätt är hon alltid inblandad
Alla hemligheter ska nu fram ;)
Vem har fest i en bajjamajja?
En vanlig dag i Högbo!
Denna stund har nog Bine förträngt..  Å va hon kommer bli glad...


Kommer mera mupp bilder sen... Paus

Kommentarer
Postat av: Heléne

HA HAAAAAAAAAAA!!! Tur att d inte finns fängelsen för fula, då hade vi varit körda allihopa :D

2008-07-11 @ 20:22:22
URL: http://helenehelga.blogg.se/
Postat av: 3s

Hahahahaha...

Stämmer!!!

2008-07-12 @ 09:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0