Vi förändras!

Utav tre stora stratos finns bara 1½ kvar.
Det är duktigt!
Men tanke på min tandvärk oxå!!

Fick gå ut å lägga mig på soffan i natt - vakna och va orolig
- jag får kanske för mycket sömn numera =)
Det är full fart på våran bebis... sparkar, vänder sig och är vaken större delen av nätterna...
Perfekt!!! *GAH*

Har precis haft ett långt samtal med en gammal vän.
Pratat om det enå & det andra.
Jag med många andra har åsikter om hans liv och förhållande.
Men vi kan inget göra.. bara stå och se på. Då han har gjort sitt val.
Och vi vet inte slutet på den sagan... den kan bli lycklig men som alla andra förhållanden kan det skita sig totalt.
Alla förändras, alla går olika vägar..
Vissa skaffar familj, andra stannar kvar i samma cirkel.
Vi är inte samma människor vi var för 5 års sen...
Vi möter alla olika människor som förändrar oss, vi byter jobb, vi byter livsstil.
Vissa blir gay*mupp*, vissa blir drogmissbrukare, vissa sitter kvar vid sina dataspel och sina gamla vanor.
Vi förändras...bara att inse!
Den person du tyckte om så mycket för 5 års sen är idag en helt annan människa ...
som du idag inte alls har samma intressen som.
Vi växer ifrån den enda för att växa ihop med nån annan.

Kommentarer
Postat av: Yvve

Så sant så sant!!

2008-07-07 @ 16:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0