Det som inte fick ske...

Inatt hände det!
Det som absolut inte fick hända!
Det vi fruktat mest - men trodde aldrig skulle behöva hända och ske...
Tur att det hände oss och inte nån av våra vänner.
Var på akuten i två timmar och träffade läkare och kirurger.
Kirurgen konstaterade att det inte gick att sys ihop och vi fick åka hem!
Älskling!

Allting gick så fort - en bråkdel av en sekund så hade det hänt - Och det var över lika snabbt igen!
Blod!
Skrik!
Chock!
Likbleka ansikte!
Sjukrådsrådgivningen!
Akuten!

Jag är fortfarande förvirrad
Chockad - Förtvivlad!
Tack alla som stöttat...
Men det är inte över ännu....

Jag skippar bilderna här..
Det är inte rätt!!



Ok...
Jobbat hemma idag efter som vi hade tid hos barnmorskan.
Egentligen var jag för stressad för att åka dit...
Telefonen ringer, det blinkar på MSN...
Gah-Gah-gah
Men allt ser bra ut vi fick lyssna på hjärtljud ♥
Vi blev flyttade EN HEL DAG *WOW*
Beräknad 6 Oktober...

Nu sparkar barnet i magen så jag blir alldeles snurrig..
H*n kommer bli en riktigt shlagerbög då det blir ett jävla liv när Charlotte Perelli spelas på radion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0