Google

Dagen me Vilja gick kanon...
Hon är bäst!!!
Underbara!!!


Min blogg är ett slags Google för intrig skapare...
Det är faktiskt en riktig ära
-TACK-

För ca 1½ år sen fattade inte jag hur alla dessa intriger inom vissa kretsar uppstår.
Först tänka jag "hur kan allt detta hända dessa människor" är det bara osämja, otur eller ren djävulskap..
meeen NU fattar jag det.
Fantasifulla och rastlösa människor skapar dom själva.
Från en blå himmel.


4 dagar kvar...

♥ snart e det dax älskling....

Kommentarer
Postat av: kAoS

E d här man intiger skapas? springer å hämtar popcornen å stirrar på skärmen



2008-06-30 @ 19:25:28
Postat av: Anonym

E d här intiger skapas? springer å hämtar popcornen å stirrar på skärmen



2008-06-30 @ 19:27:11
Postat av: 3s

Jaaadu Kaos =) om du bara viiiiiisssssssste =)

2008-07-01 @ 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0