Grattis

Nu ska vi till BM =)
Men först en efterlängtad McDonald frukost.

Jonna å Ella höll mig sällskap i natt ... Go´bitar!
Trots att det var flera timmar efter min vanliga läggdaxtid.

|notera det - Helga 01:10 gick jag och la mig|

♥ Grattis Jonna & Ella
Ni är guld värda och jag önskar er all lycka...
Ella, du har verkligen fått Jonna på fall.
Jonna är som en 4 åring som har fått en brandbil som både låter och blingar ∞..
Hon är stolt och vill inte lämna den och ingen får absolut leka med brandbilen..
Vem är Jonna utan sin fina brandbil (¿)



ÅÅÅÅ Bine är ett mensmonster!!!GAH!

Sökes:
Boende för ett dygn - inkl katt å hund.
Anticimex (nära vänner till Bine) vill komma och bespruta våran lägenhet!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e för go!!!

Vilken bra förklaring du hade =P

Jag med min brandbil asg

Men jag kunde faktiskt inte ha beskrivit d bättre...



Love my boo...



snart kommer vi å väldgästar er igen ;)

puss å kram till er....

2008-06-30 @ 19:10:04
Postat av: Ella

Tack Gumz för dom fina orden.

Vi båda blev jätte glada och vi tyckte de var jätte gulligt.

Jag är så glad att jag får vara Jonnas brandbil;).

älskar henne mer för varje dag som går.

Och Jonna tycker att jag är det bästa brandbilen hon kunde ha önskat sig säger hon.;)



Många Stora Kramar från Jonna och Ella.

2008-07-01 @ 00:52:15
URL: http://daleila.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0