Kommentarer

Gårdagens kommentarer va ju bara bäst...

På väg ner i havet, skrek hon till
-"Malin - ta bort alla fiskar!"

Å fan tänkte jag - hon har högre krav än vad jag har och tittade ut över havet! :)

-"Jag är liksom lite coolare än dig" sa hon sekunderna innan hon skrek som om kniven satt i´na och viftade vilt när två fjärilar flög förbi na :)
|citron fjärilar tror jag bestämt det va|
Några goda skratt fick vi iallafall....

WOW
WoW ...
Tänk om ♣

Får se om våran inneboende behagar att dyka upp ikväll ... =)

Kommentarer
Postat av: Heléne

Mum!!!!:D

2008-06-23 @ 22:28:22
URL: http://helenehelga.blogg.se/
Postat av: 3s

GE FAAAAAN I MIN STRATOS.... (den har inte anlänt ännu)

Väntar förtvivlat !!!

2008-06-24 @ 14:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0