Livet är en fest ¿

Dagen idag!!
PISS DAG.. Tyvärr - och allt pga jobbet!!
I stort sett allt jag jobbat med dom senaste dagarna har bara raderats ut.
Så ursäkta mig om jag är SUR!!!

Och noll respons har jag fått idag... Trött ja blir...

Hos BM.
Hade lite lågt blodstatus och fick order om att äta Järn tbl...
Och den ständigt återkommande frågan
- Leverbiffen!!
Och idag var svaret lite annorlunda...
Hon var osäker och tveksam - så jag fick ett telefon nr till Livsmedelsverket.

Sagt & gjort så ringde jag direkt dit...
Ställde min fråga och blev kopplad till en trevlig tjej som gav mig en alldeles underbar förklaring!!!
Jag fåååår äta leverbiff...
GLÄDJE - sen direkt efter kom ilskan - eftersom jag blivit förd bakom ljuset i alla dessa månader!!
Och verkligen gått miste om det jag tycker så mycket om....
Grrrr!!!

Jo mötet med barnmorskan gick i övrigt alldeles utmärkt..
Jag ligger liiite över gränsen med kurvan...
Alltså jag e liiiite tjockare än andra!!


Dagens lunch: Pizza
Dagen middag: Leverbiff

Igår hade vi en liten, liten, liten förlovnings middag här hemma...
Idag har vi kräftfest...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0