Sendrag - HJälp!

VIDRIGA SENDRAG

En hemsk, hemsk känsla... och den är där varje morgon...
Tipsen jag fått...


*Magnesiumbrist
*Kalciumbrist
*Dricka massa TonicWater
*.......Schwepps
(Yoooouuuu - kolsyra)
*Duscha vaderna så kallt å så länge som man orkar på kvällen
*Käka mer salt (säger dom till den som är livrädd för salt) - Pappas fel för han sa när jag va liten att äter man för mycket salr förvandlas man till en staty... Tack pappa =)
*Gå på tå 10 minuter om dagen - Jag går alltid på tå om jag är utan skor
*"Tror det är bebisen som trycker på någon nerv när du ligger" - Men Sherlook - Bebisen ligger inte nere i VADERN!!!
*Nån sa - dra hälen eller tårna mot dig... Seriöst !!! - Vem ger mig foten? För jag når den inte själv!



Det här med sendrag på nätterna är INTE spännande...(viker mig av skratt)!!!

Nån?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0