Straffbart

Tiden rusar iväg.. men det gör mig ingenting...
Det betyder, semester, mammaledig... och sen är livet fullbordat...
Hösten är den bästa årstiden.

Jag hoppas jag fick ärva nått bra av min mor - att kunna föda barn ... Det kunna hon iallafall...
För nu har jag "istorsett" sagt nej till snitt ...
 ( är just nu lite för stressad för att kunna planera och kämpa för ett snitt )
Om inte det nästa ultraljudet visar att det inte kommer gå...
Men det är en senare fråga!

Nu tänker jag göra nått som borde vara staffbart - men bara i 30 minuter...
Jobba på en ledig dag!

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 15 jun 2008.
Din graviditet startade Tis 1 jan 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 15 jan 2008 (ägglossningen).
Du har gått 166 fulla dagar av 280 (59%).
Du är i vecka 24.
Du har gått 23 fulla veckor och 5 fulla dagar(v23+5).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 okt 2008
Du har 114 dagar kvar till förlossning.

underverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0