Vi gillar mat

Älskling blev utringd för att jobba X.
Så ja va ensam hemma hela dagen..
Jag sov, sov och sov lite till.... Och det resulterade i att jag blev väldigt hungrig...
Helga oxå så hon bjöd hem oss på en bit mat.
Vi kom dit halv sju å högg in... Vi åt konstant i 1½ timme innan vi satte oss i soffan och fortsatte med tilltuggen.


Maten - det va allt - grönt till förbannelse - såser, sill, potatis, potatis gratäng, potatis sallad, allt du kan tänka dig att grilla, tacos.... ALLT!
Det tog typ1½ timme innan vi gav upp det bordet...
Till soffan... Körsbär-godis-nötter-meloner i mängder- jordgubbar - ostar och Kex.
Ingen av oss gick upprätt till slut... alla klagade över alla tänk bara smärtor...
Jag fick ta av mig BHn för det blev för trångt...

Men FAN va najs å gott det va...


 Vilja är liiiite klängig när man kommer hem... Nu hade ju jag trots allt varit hemma med henne hela dagen men det hade ingen son hellst betydelse....

Sätras fulaste bebis...
Vi tar bort henne från vagnen å sängen 100000 ggr om dagen men på nått sätt så ligger hon alltid lika bekvämt varje gång.. Hon kanske lider av en sån där sömn sjukdom och somnar överallt...



Denna varning är på vägen till jobbet...
Dax att begära risktillägg på lönen kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0