"-Vem är pappan?"

Kom och tänka på en sak som hände förra helgen.
Vi var på mitt gamla stammställe och skulle umgås lite.
Då en bekant oxå dörrvakt klappade mig på magen och frågade
"-Vem är pappan - nån Storviksbo eller?"
Jag stod då bara och gapade och såg nog inte riktigt frisk ut.
Sen började jag skratta hysteriskt och tänkte
"herregud , vem tänkte han på!?"
(det snurrade runt några storviksbor i huvudet på mig på och orsakade illamående)
Men sen slog det mig oxå att det e klart han funderar..
Jag informerade honom lite snabbt å han sa bara
"-Ahaaa"
Självklart inte det naturligaste för folk, så jag förstår nog hans/folks reaktion.



Man kan skylla på storken, brevbäraren
eller så tror man på mirakel♥

♣therese

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 14:29:01
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0