- Vilket Drag -

Idag satt jag ut mitt akvarium på annons / säljes
Eftersom hissen dit vi ska flytta inte tillåter den storleken på akvarium
Så tänkte jag skulle kolla om det fanns intresse..
Shit vilket drag...
Va fan..
Folk är som gamar...
Iochförsej så skänker jag i stort sett bort tanken...
(Aj så många kr jag kastat i det vattnet)
Men jag är ungefär lika duktig på affärer som jag är på att fatta beslut!
Hihihi - än så länge så står tanken kvar och inga beslut är fattade!

Idag hände det faktiskt
Jag glömde bort vilken dag det var.
Min heliga dag
Min torsdag!



Kommentarer
Postat av: Heléne

Ring läkaren för jösse namn! Har du glömt att d e torsdag e d ngt allvarligt!;)

2008-03-27 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0