Att känna hat

Jag hade ju liksom planer för dagen...
Fixa tanken och doa lite , men...
Hamnade i luren med R x antal timmar =) *fick höra massa fett skvaller*
Bine bara vinkade att vi skulle åka så jag gick mot bilen - telefonen va som limmad vid örat.
Fick sällskap redan från Andersberg - Men vart ska vi? - med tanke på att jag va chaffis (!)

Iväg och dricka kaffe - mängdvis...
Och en kanna till!!

Jag va offer i en bytes handel!!
Trevligt... Vi ses redan snart...
Ska bara!!


Man lär sig att gilla eller ogilla människor genom deras handlingar.
Du är en Loser!!
Och som sagt - hur kan man hata en människa man inte känner nånting för?
Om man inte ens känner ett hat ....



|L|

Strax..kommer strax...
öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0